دانشمندان تمدن ساز جمهوری اسلامی هدف تروریست های صهیونیستی هستند
کد خبر: 3937944
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

دانشمندان تمدن ساز جمهوری اسلامی هدف تروریست های صهیونیستی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه ترور شهید محسن فخری زاده از سوی دست های پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و موساد انجام گرفته است، بیان کرد: تروریست های صهیونیستی در گذشته نیز دانشمندان و اندیشمندان تمدن ساز جمهوری اسلامی را مورد ترور خویش قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، مورد هدف قرار دادن و ترور کردن دانشمندان یک کشور را ناشی از استیصال و انفعال نظام سلطه برای مقابله با بروز و ظهور یک تمدن و قدرت جهانی جدید دانست و اظهار کرد: دشمنان تزویرگر ملت ایران بار دیگر چهره واقعی خودشان را نشان دادند.

وی ترور شهید «محسن فخری زاده» را اوج استیصال و انفعال مدعیان حقوق بشر و دموکراسی دانست و افزود: آمریکا و اسرائیل خود دولت تروریستی هستند و بارها گروه های تروریستی همچون داعش و طالبان را پرورش داده و حمایت و تغذیه کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به سابقه حمایت های آمریکا از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود کودک کش، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار همیشه مدعی دروغین مبارزه با تروریسم بوده است.

حجت الاسلام مهدوی، با بیان اینکه ترور شهید محسن فخری زاده  از سوی دست های پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و موساد انجام گرفته است، بیان کرد: تروریست های صهیونیستی در گذشته نیز دانشمندان و اندیشمندان تمدن ساز جمهوری اسلامی را مورد ترور خویش قرار داده اند، اما اکنون طاقت و تحملشان برای پذیرش یک تمدن نوین اسلامی در منطقه و ایران تمام شده و دیگر از ظاهر فریبنده و کاذب حقوق بشری خویش چشم پوشیده اند و آشکارا دشمنی خودشان را اعلام می دارند.

وی شهادت شهریاری ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها را برای ملت ایران سخت و جانکاه دانست و بیان کرد: در کنار این سختی ها و تلخی ها شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده نشان می دهد قدرت اصلی تحریم شکن و سلطه زدا در درون کشور وجود دارد، گفت: همین فخری زاده ها هستند که با اتکا به آنان می توانیم مقابل همه تحریم های ظالمانه و وحشیانه ایستادگی کنیم. بی تردید اگر فخری زاده ها برای تقویت نظام و تمدن نوین اسلامی پیش رو و مؤثر نبودند، دست های آلوده موساد رذیلانه، مفتضحانه و آشکارا برای ترور ایشان اقدام نمی کرد.

وی انسان های شریف، اثرگذار و تمدن ساز همچون شهید محسن فخری زاده را خنثی کننده توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: افرادی که چشم انتظار دیپلماسی لبخند و مذاکرات بی فرجام برای شکستن تحریم ها هستند بدانند که تحریم شکنان واقعی در کارخانه ها و دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور هستند.

حجت الاسلام مهدوی، ارتباط با دنیا را فقط به معنی ارتباط با کشورهای سلطه جوی 1+5 ندانست و اظهار کرد: جهان بیش از 150 کشور دارد، اما برخی از خواص، دیپلماسی را فقط ارتباط با کشورهای بدسابقه معرفی می کنند و برای بی اثر کردن تحریم ها به عزت سوزی روی می آورند.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب هرگز عزت و اقتدار ملت ایران به قدرت های خارجی گره نخورده است، تصریح کرد: این انتظار بی جاست که سردمداران قدرت طلب و منفعت طلب آمریکایی که حتی به ساکنین سرخ پوست و سیاهپوست سرزمین خود رحم نکردند، به ملت ایران رحم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، بخش اعظم تحریم های ظالمانه علیه ایران را نتیجه لبخندهای رؤسای جمهور دموکرات آمریکا دانست و گفت: آمریکا با همین لبخندها در گوشه گوشه جهان جنایت خلق کرده و لذا آزموده را آزمودن خطاست.

مهدوی، هدف قرار دادن هویت «ما می توانیم» جوانان ایرانی را غم انگیزتر از ترور سرمایه های ملی دانست و بیان کرد: مادامی که مدیریت های هویت سوز و بی اعتنا به ظرفیت های داخل استمرار داشته باشد، شاهد هدر رفت سرمایه های علمی و تمدنی کشور به اشکال مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha